Praktijk regels
Binnen onze praktijk gelden de volgende regels
Binnen onze praktijk gelden de volgende regels
Alle coronamaatregelingen zijn afgeschaft maar wij hanteren nog een paar regels.
– De wachtkamer is zo ingericht dat u 1,5 meter afstand kunt houden van andere mensen;
– Op de balie staat een plexiglas scherm waardoor u veilig met de balieassistente kunt overleggen;
– Voorafgaand aan de behandelingen zullen wij u 1 minuut laten spoelen met een mondspoelmiddel
In de behandelkamer houden wij ons aan de Wet Infectie Preventie (WIP) van mondzorgpraktijken en hebben we aanvullende hygiënemaatregelen genomen. Wij zullen er daarom anders uit zien dan u van ons gewend bent. Zo dragen wij naast een mondkapje soms ook een faceshield.
Heeft u een afspraak gemaakt en ontwikkelt u na het maken van de afspraak klachten passend bij corona vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de praktijk voor het verplaatsen van uw afspraak. U dient 24 uur klachten vrij te zijn voordat u naar de praktijk mag komen.
Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.
Bij verhinderen dient u minimaal 24 uur van tevoren af te zeggen.
Afspraken die niet op tijd afgezegd worden brengen wij in rekening. De mondhygiëniste mag dit doen, omdat er tijd voor u gereserveerd is. Wij rekenen €35,- voor een niet nagekomen afspraak. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
De rekening van de behandeling ontvangt u via Infomedics. Zij versturen de rekening per mail of per post. Wijziging in uw contactgegevens moet u om die reden zo snel mogelijk aan ons doorgeven. Wanneer u niet tijdig betaalt worden incassokosten berekend. Het doorgeven van een wijziging is de verantwoordelijkheid van de patiënt.
Wij werken conform de AVG. Zie www.autoriteitpersoonsgegevens.nl